Bevraging dienstverlening: help je mee?

De voorbije maanden waren vanwege de vele tijdelijke werkloosheidsdossiers uitzonderlijk voor de dienstverlening van onze werkloosheidskantoren. Omdat cultuurwerkers vanwege hun specifieke werksituatie doorgaans een atypisch dossier hebben, kampen ze in verhouding met de meeste problemen. Ook voordien liep het vaak moeilijk, weten we. Dat bleek ook uit een open klachtenbrief die vorige vrijdag verscheen op rekto:verso. Ook via deze weg onze excuses als u ook hinder ondervond.
We willen dit belangrijk signaal aangrijpen voor een onderzoek zodat we op basis van deze informatie binnen onze federale ABVV voor oplossingen kunnen pleiten, in de hoop bestaande knelpunten weg te werken.
Wil je ons daar ajb bij helpen? Vul dan even deze korte bevraging in. Hou je vooral niet in als je kritiek hebt: we hebben die feedback nodig om een juiste balans op te maken. Discretie verzekerd!
Onze vragen:
1. Kwam je al in contact met onze ABVV-werkloosheidskantoren? Indien wel, verliep dit via een afgevaardigde, een loket, telefonisch of via mail?
2. Hoe vaak was dat en waar vond dit plaats (welk kantoor)?
3. Waren onze diensten gemakkelijk te bereiken?
4. Kreeg je een respectvolle behandeling?
5. Kon je er ook met specifieke vragen terecht, bijvoorbeeld over het zogenaamde ’kunstenaarsstatuut’?
Antwoorden mailen naar: Robrecht.Vanderbeeken@acod.be
Dank!